انڈر 19 کرکٹ ورلڈ کپ آج سے ویسٹ انڈیز میں شروع ہوگا

انڈر 19 کرکٹ ورلڈ کپ آج سے ویسٹ انڈیز میں شروع ہوگا

پراویڈنس(نیا ٹائم ویب ڈیسک)انڈر 19 ورلڈ کپ آج سے ویسٹ انڈیز میں شروع ہو رہا ہے۔ آئی سی سی نے حصہ لینے والی 16 ٹیموں کے لیے بائیو سیکیور ببل کو سخت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور افغان ٹیم کی آمد کے باعث گروپ سی کو ری شیڈول کر دیا ہے۔

 

میڈیا رپورٹس کے مطابق پہلے روز میزبان ویسٹ انڈیز کا مقابلہ آسٹریلیا سے ہو گا جبکہ جارج ٹاؤن میں اسکاٹ لینڈ کا مقابلہ سری لنکا سے ہو گا۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ آئی سی سی کے چیف ایگزیکٹیو جیف ایلر ڈائس نے سخت بائیو سیکیور ببل کو نافذ کرنے سے انکار کرتے ہوئے واضح کیا کہ وہ نوجوان کھلاڑیوں کو ایک پرلطف تجربہ دینا چاہتے ہیں لیکن ان کی آزادی اور وائرس کا شکار ہونے کے خطرے سے خود احتیاط کرنا ہوگی۔

 

ویزہ مسائل کے باعث افغان ٹیم کی تاخیر سے آمد کے باعث گروپ سی کے شیڈول میں تبدیلی کی گئی ہے اور افغان ٹیم اپنا پہلا میچ 16 جنوری کی بجائے 18 جنوری کو پاپوا نیو گنی کے خلاف کھیلے گی جب کہ شیڈول میچ زمبابوے اور پاپوا کے درمیان 20 جنوری کو نیو گنی میں ہوگا۔ پاکستانی ٹیم اپنی مہم کا آغاز 17 جنوری کو زمبابوے کے خلاف کرے گی، ورنہ میچ 22 جنوری کو ہونا تھا۔

 

پاکستان کا 15 جنوری کو پاپوا نیو گنی کے خلاف شیڈول میچ اب 22 جنوری کو، افغانستان کے خلاف 20 جنوری کو اور افغانستان کا زمبابوے کے خلاف میچ 16 جنوری کی بجائے 22 جنوری کو ہو گا۔

 

آسٹریلوی ٹیسٹ کپتان دورہ پاکستان کے لیے پُرامید